...
In contact dankzij VDK

communicatieoplossingen voor politie

Van ontwerp tot inbouw

Aan communicatieoplossingen voor de politie worden hoge eisen gesteld. Communicatiemiddelen op een zo effectief mogelijke manier inzetten, zonder dat bereikbaarheid of snelheid in het geding komt, dát is de uitdaging.

VDK ontwikkelt, levert en implementeert communicatieoplossingen voor de politie en heeft daarbij oog voor continuïteit, snelheid, duurzaamheid en veiligheid. Kortom; we leveren maatwerk waarmee communicatie altijd en overal mogelijk wordt gemaakt.

Communicatieapparatuur afgestemd op politiediensten

Voorbeelden van communicatieoplossingen die we leveren aan de politie en beveiliging zijn middelen als portofoons en mobilofoons, inclusief accessoires, signaleringssystemen als matrixborden en blauw licht, en draadloze oplossingen voor camerasystemen of voertuigen die contact moeten blijven houden met de meldkamer.

Alle communicatieoplossingen kunnen op maat door onze eigen R&D-afdeling ontwikkeld worden. Onze vakkundige mensen met ervaring bij onder andere politiediensten weten hoe procedures verlopen en welke zaken van belang zijn bij het programmeren van apparatuur, bijvoorbeeld in commandovoertuigen. Bovendien gaan zij voorafgaand aan de ontwikkeling met jou als gebruiker in gesprek over wensen en eisen.

TEA2-toekenning en garantie

Bij de ontwikkeling van communicatieoplossingen op maat maken we gebruik van hoogfrequent-technieken, software en firmware. Hierdoor kunnen we onder andere op afstand bestuurbare technieken, Track en Trace-oplossingen en communicatieapparatuur waarmee je overal bereik hebt, realiseren. Daarbij denken onze medewerkers die allemaal gescreend zijn, vanuit duurzame oplossingen. VDK is in het bezit van een TEA2-toekenning en op al onze communicatiemiddelen zit twee jaar garantie.

Onze oplossingen voor politie:

Neem contact op voor meer informatie.